Salon fryzjerski już otwarty, bezpieczny fryzjer zaprasza. Tak to prawda, nasze salony fryzjerskie już przyjmują zapisy na usługi fryzjerskie w Bytomiu, usługi fryzjerskie w Katowicach, usługi fryzjerskie w Siemianowicach i usługi fryzjerskie w Sosnowcu.
Bezpieczny fryzjer
Zapraszamy do salonów fryzjerskich SOWEX gdzie można wykonywać usługi fryzjerskie bezpiecznie. Zachowujemy wszelkie wytyczne, a nawet wyższe od Państwowych wymogów zabezpieczające personel i naszych gości. Prosimy o dokonywanie zapisów telefonicznych:
– Salon fryzjerski w Katowicach ul. 3 Maja 23 tel. 32-2538106;
– Salon fryzjerski w Bytomiu ul. Jagiellońska 1 tel. 32-2891728;
– Salon fryzjerski w Siemianowicach Śląskich ul. Korfantego 9c tel. 32-2287204;
– Salon fryzjerski w Sosnowcu ul. Dekerta 20 tel. 32-2923086
Już otwarty salon fryzjerski
Państwo nałożyło na nas szereg wymogów prawnych i obowiązków, które poniżej opisujemy, jednak najważniejsze to:
– klient powinien zapisać się telefonicznie, gdyż w salonie fryzjerskim nie można oczekiwać na usługę w poczekalni;
– klient musi mieć założoną ochronę na twarz (maska bądź przyłbica, które tanio można nabyć w naszych salonach) oraz zdezynfekować ręce lub nałożyć rękawiczki jednorazowe (dostępne w salonach);
– w salonie fryzjerskim klienci nie mogą korzystać z swoich telefonów komórkowych a nawet ich wyciągać z kieszeni.
W naszych salonach fryzjerskich zapewniamy regularną dezynfekcję generatorami ozonu, stosujemy profesjonalne sterylizatory do sprzętu oraz płyny dezynfekujące. Wykorzystujemy jednorazowe ręczniki oraz jednorazowe pelerynki i fartuszki.
Zapraszamy do naszych salonów fryzjerskich http://www.fryzjer1.pl
Wytyczne dla funkcjonowania salonów fryzjerskich w trakcie pandemii SARS-CoV-2
Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS, 13.05.2020 r.
Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom/osobom świadczącym usługi.
A. Przed wykonaniem usługi
- Zaleca się rozważenie możliwości bezdotykowego pomiaru i rejestracji temperatury ciała pracowników przed rozpoczęciem pracy, za zgodą pracowników.
- Możliwe jest rozważenie, za zgodą pracowników, prowadzenia codziennych procedur przeprowadzania i dokumentowania wywiadu, w szczególności o braku wstępowania objawów chorobowych u pracownika/osoby świadczącej usługi oraz o braku kontaktu z osobą, która miała widoczne objawy chorobowe lub była narażona na kontakt z osobą zakażoną.
- Zaleca się świadczenie usług w salonie z wyłączeniem profesjonalistów pracujących na sesjach zdjęciowych, backstage’ach i pokazach zawodowych.
- Salony, które nie pracują w systemie planowanych wizyt, są zobowiązane do przeprowadzenia wszystkich opisanych poniżej czynności przy pierwszym kontakcie z klientem. Jednocześnie wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, zaleca się przejście do systemu pracy planowanej i wcześniejszego umawiania wizyt.
- Przyjmowanie klientów następuje wyłącznie po wcześniejszym umówieniu za pomocą środków zdalnych. Poczekalnie są wyłączone z użytku.
- W dniu poprzedzającym planowaną wizytę personel kontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia wizyty.
- Klient zostaje poinformowany o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę, jeśli:
- występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
- jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
- zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
- w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
- Jeśli u klienta nie zaistniały przesłanki wymienione w pkt 7, należy go telefonicznie poinformować o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa, w tym o przyjściu do salonu w maseczce (klient zdejmie maskę tylko na czas wykonania zabiegu, jeśli dotyczy on zasłoniętego obszaru twarzy) oraz zabraniu ze sobą rękawiczek jednorazowych.
- Jeśli klient przyjdzie bez maseczki ochronnej/rękawiczek jednorazowych, aby usługa mogła się odbyć salon powinien mu je zapewnić (odpłatnie lub nieodpłatnie).
- Klient/usługobiorca przy wejściu do gabinetu myje ręce lub je dezynfekuje. Jeśli istnieje możliwość rozgraniczenia miejsc wyjścia i wejścia – również przy wyjściu należy umożliwić klientowi dezynfekcję rąk.
B. W trakcie wykonywania usługi
W stosunku do pracowników salonu:
- Obowiązkowe noszenie rękawiczek przy wykonywaniu usługi, jeśli rodzaj wykonywanej usługi na to pozwala (jednorazowe rękawiczki zmieniane po każdym kliencie lub wielorazowe myte i dezynfekowane pomiędzy klientami).
- Obowiązkowe noszenie osłony ust i twarzy przez fryzjerów, a jeśli zabieg tego wymaga także gogli lub przyłbic.
- Używanie ręczników jednorazowych wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.
- Wymiana ręczników i podkładów po każdym kliencie, w przypadku wielorazowych – pranie w temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu.
- Wykorzystanie peleryn jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych lub pranych temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu po każdym kliencie.
- Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
W stosunku do klientów:
- Obowiązkowe noszenie maseczek.
- Obowiązek noszenia rękawiczek jednorazowych lub dezynfekcja rąk.
- Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych.
W stosunku do pracowników salonu:
- Obowiązkowe noszenie rękawiczek przy wykonywaniu usługi, jeśli rodzaj wykonywanej usługi na to pozwala (jednorazowe rękawiczki zmieniane po każdym kliencie lub wielorazowe myte i dezynfekowane pomiędzy klientami).
- Obowiązkowe noszenie osłony ust i twarzy przez fryzjerów, a jeśli zabieg tego wymaga także gogli lub przyłbic.
- Używanie ręczników jednorazowych wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.
- Wymiana ręczników i podkładów po każdym kliencie, w przypadku wielorazowych – pranie w temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu.
- Wykorzystanie peleryn jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych lub pranych temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu po każdym kliencie.
- Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
W stosunku do klientów:
- Obowiązkowe noszenie maseczek.
- Obowiązek noszenia rękawiczek jednorazowych lub dezynfekcja rąk.
- Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych.
C. Po zakończeniu wykonywania usługi
- Zdjęcie rękawiczek po każdym kliencie lub w razie potrzeby (uszkodzenie w trakcie wykonywania usługi) i usunięcie ich do kosza. Umycie, osuszenie i dezynfekcja rąk.
- Sprzątniecie i dezynfekcja powierzchni dotykowych na stanowisku, na którym przebywał klient, narzędzi, urządzeń, a także innych powierzchni, których mógł dotykać (klamki, poręcze, włączniki, uchwyty, oparcie krzeseł itp.).
- Od zakończenia usługi do przyjęcia kolejnego klienta powinno minąć tyle czasu, ile wymagane jest przy zastosowaniu danego środka do dezynfekcji, zgodnie z jego instrukcją użycia, zanim następny klient zostanie obsłużony na tym samym stanowisku.
- Przewietrzenie pomieszczenia.
Gdzie można ostrzyc włosy?
Usługi fryzjerskie od zaraz http://fryzjer1.pl/salony-fryzjerskie-juz-otwarte/