Salony fryzjerskie już otwarte

13 maja 2020

Salon fryzjerski już otwarty, bezpieczny fryzjer zaprasza. Tak to prawda, nasze salony fryzjerskie już przyjmują zapisy na usługi fryzjerskie w Bytomiu, usługi fryzjerskie w Katowicach, usługi fryzjerskie w Siemianowicach i usługi fryzjerskie w Sosnowcu.

 

Bezpieczny fryzjer

bezpieczny fryzjer

Bezpieczny salon fryzjerski fryzjer1.pl

 

Zapraszamy do salonów fryzjerskich SOWEX gdzie można wykonywać usługi fryzjerskie bezpiecznie. Zachowujemy wszelkie wytyczne, a nawet wyższe od Państwowych wymogów zabezpieczające personel i naszych gości. Prosimy o dokonywanie zapisów telefonicznych:

 

Salon fryzjerski w Katowicach ul. 3 Maja 23 tel. 32-2538106;

Salon fryzjerski w Bytomiu ul. Jagiellońska 1 tel. 32-2891728;

Salon fryzjerski w Siemianowicach Śląskich ul. Korfantego 9c tel. 32-2287204;

Salon fryzjerski w Sosnowcu ul. Dekerta 20 tel. 32-2923086

 

 

Już otwarty salon fryzjerski

 

Państwo nałożyło na nas szereg wymogów prawnych i obowiązków, które poniżej opisujemy, jednak najważniejsze to:

– klient powinien zapisać się telefonicznie, gdyż w salonie fryzjerskim nie można oczekiwać na usługę w poczekalni;

– klient musi mieć założoną ochronę na twarz (maska bądź przyłbica, które tanio można nabyć w naszych salonach) oraz zdezynfekować ręce lub nałożyć rękawiczki jednorazowe (dostępne w salonach);

– w salonie fryzjerskim klienci nie mogą korzystać z swoich telefonów komórkowych a nawet ich wyciągać z kieszeni.

 

czystość w salonie

 

W naszych salonach fryzjerskich zapewniamy regularną dezynfekcję generatorami ozonu, stosujemy profesjonalne sterylizatory do sprzętu oraz płyny dezynfekujące. Wykorzystujemy jednorazowe ręczniki oraz jednorazowe pelerynki i fartuszki.

 

wizyta w salonie fryzjerskim

 

Zapraszamy do naszych salonów fryzjerskich http://www.fryzjer1.pl

 

koronawirus fryzjer

 

Wytyczne dla funkcjonowania salonów fryzjerskich w trakcie pandemii SARS-CoV-2

Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS, 13.05.2020 r.

 

Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom/osobom świadczącym usługi.

A. Przed wykonaniem usługi

  1. Zaleca się rozważenie możliwości bezdotykowego pomiaru i rejestracji temperatury ciała pracowników przed rozpoczęciem pracy, za zgodą pracowników.
  2. Możliwe jest rozważenie, za zgodą pracowników, prowadzenia codziennych procedur przeprowadzania i dokumentowania wywiadu, w szczególności o braku wstępowania objawów chorobowych u pracownika/osoby świadczącej usługi oraz o braku kontaktu z osobą, która miała widoczne objawy chorobowe lub była narażona na kontakt z osobą zakażoną.
  3. Zaleca się świadczenie usług w  salonie z wyłączeniem profesjonalistów pracujących na sesjach zdjęciowych, backstage’ach i pokazach zawodowych.
  4. Salony, które nie pracują w systemie planowanych wizyt, są zobowiązane do przeprowadzenia wszystkich opisanych poniżej czynności przy pierwszym kontakcie z klientem. Jednocześnie wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, zaleca się przejście do systemu pracy planowanej i wcześniejszego umawiania wizyt.
  5. Przyjmowanie klientów następuje wyłącznie po wcześniejszym umówieniu za pomocą środków zdalnych. Poczekalnie są wyłączone z użytku.
  6. W dniu poprzedzającym planowaną wizytę personel kontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia wizyty.
  7. Klient zostaje poinformowany o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę, jeśli:
    • występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
    • jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
    • zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
    • w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji. 
  8. Jeśli u klienta nie zaistniały przesłanki wymienione w pkt 7, należy go telefonicznie poinformować o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa, w tym o przyjściu do salonu w maseczce (klient zdejmie maskę tylko na czas wykonania zabiegu, jeśli dotyczy on zasłoniętego obszaru twarzy) oraz zabraniu ze sobą rękawiczek jednorazowych.
  9. Jeśli klient przyjdzie bez maseczki ochronnej/rękawiczek jednorazowych, aby usługa mogła się odbyć salon powinien mu je zapewnić (odpłatnie lub nieodpłatnie).
  10. Klient/usługobiorca przy wejściu do gabinetu myje ręce lub je dezynfekuje. Jeśli istnieje możliwość rozgraniczenia miejsc wyjścia i wejścia – również przy wyjściu należy umożliwić klientowi dezynfekcję rąk.

B. W trakcie wykonywania usługi

W stosunku do pracowników salonu:

  1. Obowiązkowe noszenie rękawiczek przy wykonywaniu usługi, jeśli rodzaj wykonywanej usługi na to pozwala (jednorazowe rękawiczki zmieniane po każdym kliencie lub wielorazowe myte i dezynfekowane  pomiędzy klientami).
  2. Obowiązkowe noszenie osłony ust i twarzy przez fryzjerów, a jeśli zabieg tego wymaga także gogli lub przyłbic. 
  3. Używanie ręczników jednorazowych wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.
  4. Wymiana ręczników i podkładów po każdym kliencie, w przypadku wielorazowych – pranie w temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu.
  5. Wykorzystanie peleryn jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych lub pranych temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu po każdym kliencie.
  6. Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.  

W stosunku do klientów:

  1. Obowiązkowe noszenie maseczek.
  2. Obowiązek noszenia rękawiczek jednorazowych lub dezynfekcja rąk.
  3. Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych.

W stosunku do pracowników salonu:

  1. Obowiązkowe noszenie rękawiczek przy wykonywaniu usługi, jeśli rodzaj wykonywanej usługi na to pozwala (jednorazowe rękawiczki zmieniane po każdym kliencie lub wielorazowe myte i dezynfekowane  pomiędzy klientami).
  2. Obowiązkowe noszenie osłony ust i twarzy przez fryzjerów, a jeśli zabieg tego wymaga także gogli lub przyłbic. 
  3. Używanie ręczników jednorazowych wszędzie tam, gdzie jest to możliwe.
  4. Wymiana ręczników i podkładów po każdym kliencie, w przypadku wielorazowych – pranie w temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu.
  5. Wykorzystanie peleryn jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych lub pranych temperaturze min. 600oC z użyciem detergentu po każdym kliencie.
  6. Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.  

W stosunku do klientów:

  1. Obowiązkowe noszenie maseczek.
  2. Obowiązek noszenia rękawiczek jednorazowych lub dezynfekcja rąk.
  3. Zakaz używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych.

C. Po zakończeniu wykonywania usługi

  1. Zdjęcie rękawiczek po każdym kliencie lub w razie potrzeby (uszkodzenie w trakcie wykonywania usługi) i usunięcie ich do kosza. Umycie, osuszenie i dezynfekcja rąk.
  2. Sprzątniecie i dezynfekcja powierzchni dotykowych na stanowisku, na którym przebywał klient, narzędzi, urządzeń, a także innych powierzchni, których mógł dotykać (klamki, poręcze, włączniki, uchwyty, oparcie krzeseł itp.).
  3. Od zakończenia usługi do przyjęcia kolejnego klienta powinno minąć tyle czasu, ile wymagane jest przy zastosowaniu danego środka do dezynfekcji, zgodnie z jego instrukcją użycia, zanim następny klient zostanie obsłużony na tym samym stanowisku.
  4. Przewietrzenie pomieszczenia.

 

 

bezpieczny fryzjer

Bezpieczny salon fryzjerski fryzjer1.pl

 

Gdzie można ostrzyc włosy?

Usługi fryzjerskie od zaraz http://fryzjer1.pl/salony-fryzjerskie-juz-otwarte/